Där rök det

Jahopp...det gick som jag förväntat mig...inte bra alltså! Satt där i aulan med alla papper framför mig och kände mig faktiskt riktigt lugn...men sen när man kom till uppgifter man inte förstod så kom stressen!
Och aulan är faktiskt riktigt dålig att göra prov i...det är rader med stolar, så om man sitter i mitten är det svårt att ta sig ut. Folk klättrade över stolar, så det lät jättemycket! Kunde verkligen inte koncentrera mig!
Och så trodde jag ju att del 1 och 2 skulle komma samtidigt...men tydligen inte..vi har del 2 på torsdag nästa vecka, får hoppas att det går bättre då.

Bosse var lite rolig idag också! Han kom in på vår mattelektion bara för att säga till mig att min romananalys var toppen!^^  Flummig filur det där! Glad att jag har honom som mentor! Appropå det...vi kommer byta lärare igen till våren! Magda kommer antagligen tillbaka, så vi kommer inte ha Pernilla längre. :/ Visst...jag älskar Magda, men Pernilla är också bra! Jag vill ha kvar båda! :/

Nu ska jag snart träna tror jag...sen ikväll blir det att kolla på True blood! ;)

<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0