Det var det...





Jahopp...för mig är julafton slut för i år. Är riktigt trött, dels eftersom jag blivit grymt förkyld...Igen! Min förra förkyldning gick över för bara någon vecka sen... Jag fattar inte! Kan jag inte få vara frisk i några månader åtminstone??

Kvällen var väl inte helt lyckad för mig heller...fick pms eftersom jag om några dagar ska få mens... och när jag får pms blir jag riktigt sur och vill nästan bara gråta. :/ Försökte hålla humöret uppe i alla fall... Nu mår jag lite bättre, när det gäller humöret. Förkyldningen känns bara värre och värre för varje timme.

Jag fick mycket bra och roliga saker idag! Imorse fick vi öppna en del paket, och då fick jag bland annat fina armband, hantlar och Home spa med doft av jordgubb. Nämnde jag att hantlarna var lila!? ;D Haha Janne som gjort dem på jobbet, och han vet ju att jag älskar lila!
Vid klockan tre kom alla gästerna hit, och barnen kollade på Kalle Anka! Jag somnade under en filt i soffan...tror jag kan ha haft lite feber. Sen var det dags för mat...det typiska julbordet! Det var helt okej, även om jag inte är helt förtjust i julbord om jag ska vara ärlig...

På kvällen delades det ut fler julklappar, och jag fick bland annat en Extern hårddisk på 640 gb, parfym, lotion och duschcreme från Naomi Campbell, 200 kronor, glas och kastruller. Bra att samla på sig lite saker till när jag ska flytta hemifrån! Har nu bestick, glas, kastruller och små koppar.^^

God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0