En ganska mysig lördag



Igår efter att de andra hade kollat på Isabelles lucia, så käkade vi pizza. Bästa pizzan så klart, kebab! ;D Jag orkade som vanligt inte speciellt mycket...Det är konstigt, jag blir sur när jag inte orkar äta så mycket! :o Det är så gott så man vill ha mer..men det går bara inte, man får inte i sig en enda bit till! :o Men samtidigt är det ju bäst att bara orka små portioner...små portioner flera gånger om dagen, mycket bättre! Tro inte nu att jag bantar eller så...;) Försöker bara hålla formen på ett nyttigt vis!
Efter maten blev det spel, Tantrix! Jag gillar inte det speciellt mycket, så efter ett tag var jag tråkig och satte mig framför tvn istället.

Drömde inatt om att Faj var här, och vi bara låg och myste framför tvn. ^^ Saknar det verkligen...<3 Så tråkigt att jag var tvungen att vakna så tidigt. Ville fortsätta drömma...^^

Nu sitter jag och äter lite godis..hihi! Söndag är min godis dag för er som inte vet...jag hatar söndagar...blir nästan deprimerad, och måste därför ha i mig lite socker! Är man smart eller är man? ;)
Jag ska träna ikväll, så jag får faktiskt vara onyttig nu.

Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0