Exotic Thrill



Idag var jag nere på stan och kollade lite, eftersom det är rea! ^^ Köpte två nya bh, och hårfärg till mamma. Åkte sen med Eve, Murat, Emir och Isabelle till mamma...jag färgade hennes hår brunt, och sen fikade vi lite och kollade på gamla kort. Det var riktigt mysigt faktiskt.
Mammas lilla katt, Socker, verkar känna sig hemma nu. Hon har blivit riktigt mysig och busig! ^^ Nästan så att jag vill ta hem henne och aldrig släppa henne, haha! Neej...då blir Kalle svartsjuk...han är min lilla baby! :)

Nu äter jag lite godis och dricker Fanta exotic thrill, vilket är den bästa drycken ever! :o Ska kanske kolla lite på vänner senare..eller om det går något bra på tv. De andra ska kolla på Arn, men jag vill inte se den. Gillar inte såna filmer...inte min smak! ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0