Familj



Jag älskar min familj. Trots alla omständigheter, kan jag inte tycka mindre om dem. <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Känner likadant faktist...vi kanske inte har växt upp under "normala" omständigheter....men det finns mycket kärlek, vi har nog samlat på oss mycket visdom genom det vi går/gått igenom och lärt oss att inte fördöma andra som är svaga i det här samhället.

Och jag är så glad att se vilken fin blomma du blivit:-) hehe lite smörigt kanske men sant...

kram ps. hoppas du inte tröttnar på mina kommentarer hela tiden, kan inte låta bli ;-)

2008-12-18 @ 16:16:53
Postat av: Evelina

ps.....har du tänkt på hur symbolisk bilden är....det hjärtformande molnet och solen bakom...ett moln kan ju betraktas som något dåligt som skymmer, men bakom där finns en stark sol, en stark kraft som värmer och är välgörande...kanske är det så, att bakom det mörka vi ser och upplever ,finns en kraft,kärlek och styrka som är tillgänglig för oss...bara vi väljer att se..

En tanke bara..Publicera inte denna kommentaren! den är för flummig ;-) hehe

2008-12-18 @ 16:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0