Hemmafredag!



Jag var hemma från skolan idag...hade bara idrott, så missade inte speciellt mycket i alla fall. Anledningen till att jag var hemma, var mina tänder! Jag har grymt ont ska jag säga er! Vill att dagarna ska gå fortare så jag blir av med tandställningen snart...:( <3

Jag har inte gjort speciellt mycket idag annars...försökt skriva lite på en uppsats i historian, men det har inte gått speciellt bra. Vi ska skriva om vår familj och släkt. Så svårt att börja ibland! ^^ Men bara jag kommer igång, så rullar det på som kulor på ett plastgolv! ;D
Jag har även ritat, som ni kanske kan se? :) Haha ganska söt måste jag säga...lite mangastil!

Snart ska Sakib ringa mig! ^^ Bääästa vännen asso! Alltid så kul att prata med honom...^^ Sen får vi se om jag kanske ska snacka lite med Faj också..puss på han!

<3

Kommentarer
Postat av: H*

- haha what ? känner du igen mig ? :P haha

2008-12-12 @ 21:59:21
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ha ha den där tjejen påminner så mycket om dig :-), du nu när du ska skriva om släkt och familj så kommer väl ihåg nu att morfar kommer från ryssland?,de var tvugna att fly när kommunismen gjorde intåg...när jag pratade med dig för några månader sen visste du inte det..hehe...

mamma brukar prata väldigt mycket om sin farmor, hon älskade henne så innerligt...har själv sett henne på foto en kort liten söt tant med huckle..hoppas du får en mysig kväll, själv sitter jag här och tar det lugn..Murat är ute på resturang med jobbet dvs "super"...hehe men det är skönt att va ensam en stund innan man lägger sig...

Och du förresten jag är så glad i mitt hjärta att du utvecklas i så positiv riktning...fortsätter du så, så kommer du ha en stabil grund att stå på..när livet gungar till ibland...

Puss puss

2008-12-12 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0