Jag har gått vidare :)



Jag känner mig riktigt glad nu för tiden! ^^ Känns som jag kommit över allt gammalt som legat och lurat djupt inne i hjärtat...I've moved on! ;o

Hoppas att Faj kan kommit hit på jullovet...^^ Lite dåligt med pengar för båda oss just nu, men han skulle snacka med sin bror...så..kan bara hoppas! Känns så bra..allt är mycket bättre mellan oss! Bättre en någonsin! :) Love him! <3
Åh, så måste jag träffa MIxy och Sakib snart också! Mina bäääästisar! (A) Ni är båda speciella på ert egna lilla vis...^^ Så synd att ni inte bor här...skulle vara kul...:/

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad skönt att höra, så stolt över att du kunnat klara av detta :-)

2008-12-11 @ 19:33:59
Postat av: mikzey

aww, vill träffa dig med :D kanske på jullovet om inte faj ska komma? :)

2008-12-12 @ 10:25:15
URL: http://mikzey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0