Jaså, det har mamma sagt?



Jag ber så mycket om ursäkt! :o Jag har varken haft ork eller tid till att blogga de senaste dagarna...men jag ska skärpa till mig! ;)

Igår var det tråkig skoldag som vanligt...hatar tisdagar. På vägen hem fick jag en utskällning av en tant på bussen, haha! Hon hade säkert något psykiskt funktionshinder eller något... Jag kanske låter väldigt elak, men jag ville inte sitta bredvid henne. Och det fanns ingen annan ledig plats, så jag stod upp istället. Bara för det började hon tjata på mig...hon sa att jag fick skylla mig själv ifall jag slog ihjäl mig, för hennes mamma hade ju sagt att man inte får stå i en buss. :s Jag försökte ignorera henne lite, men haha kanske snäste lite åt henne...(A)

När jag tillslut kom hem så var jag barnvakt, eftersom Janne jobbade och Minna skulle på julbord. Janne hade fixat i ordning en pannkakssmet, så det var bara för mig att börja steka. Trodde det skulle vara jobbigt att vara barnvakt åt Samuel, men han var ovanligt duktig. ^^
På kvällen kollade jag på Ugly Betty! Äskar den serien, haha! Tycker hon är så söt...^^

Idag fick jag reda på resultatet på nationella i Matematik A...fick VG precis!! :o Snacka om tur..! Efter lovet ska vi börja med Matematik B! :)
Nyss kollade jag på Titanic, som vi spelade in igår...och så klart gick det inte att hålla inne alla tårar! Asso jag måste säga att det är en av de bästa filmerna någonsin. Spelar ingen roll hur många gånger man sett den...man börjar alltid gråta! <3

Idag ska jag vara onyttig och dricka läsk, och utan att träna! Har ingen lust idag...^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0