Julhandla



Idag har jag och Janne julhandlat i Eskilstuna! Det blev mycket svårare än vad jag trodde faktiskt...:/ Men har nu i alla fall handlat åt Isabelle, Samuel och Emir...^^ Hoppas de blir nöjda!
Jag fick av någon konstig anledning riktigt ont i nacken efter några timmar...det mest konstiga är att jag förut fick ont i den på grund av min väska...men nu hade jag inget annat än min plånbok i den...:s Har verkligen ont! Synd att Janne ska iväg på julbord...skulle behöva en massage!

Efter några timmars handlande stack vi till mc donalds och fyllde på med energi...sen fortsatte vi leta efter julklappar. Vid två skulle Janne till läkaren på grund av hans njurar...hans provseultat såg bra ut, så tummen upp för det! ^^
Nyss kom vi hem...Samuel låg helt utslagen i soffan och sov. Stackaren...han har tydligen varit helt seg och knappt ätit något. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0