Kyrkbesök



Imorse blev det stressigt för mig! Jag försov mig 30 minuter! Vi skulle till kyrkan på morgonen, och eftersom Linn inte visste vart det låg var jag tvungen att möta henne vid stan. ^^ Och shit det var ju inte lite kallt idag heller! Både jag och Linn hackade tänder på väg dit, haha! :p
Men vad skulle vi göra där då? Jo, vi skulle sitta och lyssna på gammal musik från renässansen typ... så det var en tjej som hette Marie, som spelade på orgel, och till några låtar sjöng musikläraren Sanna. Hon var riktigt bra faktiskt! Mycket vacker röst! Men jag måste säga att den där musiken gjorde mig riktigt stressad, men samtidigt sömnig! Haha vet..det låter lite konstigt..:p
Efter det var det bara att gå tillbaka och vänta på nästa buss som gick till skolan. Mja..sen hade vanliga lektioner! Slutade tidigt, som alltid på torsdagar! ^^

Samuel har blivit sjuk, stackaren! :/ Han är jättehes och har nu även feber... men han verkar pigg i alla fall! ^^ Tycker synd om honom när han måste ta medicin..haha han tycker det är så snusk! ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0