Lördag



Idag har jag varit duktig och pluggat! Skrev klart min uppsats om självmord, och sedan min tidningsartikel i svenskan. ^^
Annars har jag bara tagit det lugnt idag...funderade på att träna lite, men ångrade mig. Tränar imorgon, eller på måndag...sen får jag börja träna ordentlig igen! Har hoppat en massa på grund av att jag knappt haft ork eller tid. Men nu är det slut med sånt!

Nyss åt vi mat, det blev kebabwook med ris! Riktigt gott måste jag säga, även om jag inte åt några grönsaker...tyvärr..:p Jag tycker faktiskt inte om varma grönsaker. Vattenkastanj är helt okej i alla fall! :)
Snart ska Janne åka och hämta Isabelle, och samtidigt hyra film! Vet inte än vad det blir för film...men hoppas att det blir någon bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0