Problem med betyg

Imorgon ska jag ha nationellt prov i matte, andra delen, direkt på morgonen. Sen efter det måste jag skynda mig till tandläkaren! Vill bli av med min tandställning nu!! :o Ska bli så skönt när det väl händer...raka, fina tänder...alltid velat ha det! Börjar ju skratta när man ser bilder på hur mina tänder såg ut förut! :o Snart kanske jag kan le utan att försöka gömma dem...:)

Efter tandläkaren måste jag tillbaka till skolan igen, för att snacka med min mentor. Det har blivit något konstigt på engelskan..bara för att jag missade ett nationellt prov så har hon satt Ig på mig, vilket Minna tyckte lät riktigt sjukt! Min lärare, Louis, sa att jag ligger på Vg nivå nu, men eftersom jag missade provet har hon satt Ig... kommer få Vg om jag klarar provet...annars blir det Ig. :s Då kan man ju lika gärna skita i lektionerna, och istället bara göra proven. Helt sjukt...men aja, ska snacka med min mentor som sagt...sen blir det nog rektorn.

Nyss tränade jag...skönt! Blev motion och styrka idag! Nu ska jag snart ner och kolla lite på Vänner...sen blir det väl att ligga där framför tvn och dricka en massa vatten hela kvällen. Är ju True Blood ikväll, och det får man verkligen inte missa! :o

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0