Sjuk igen...:/

Usch jag har blivit extremt förkyld..igen! Mitt immunförsvar måste vara sämst...känns som jag blir sjuk hela tiden nu! För bara några veckor sen hade jag maginfluensa och halsfluss, när ska det ta slut? :/ Jag vill vara frisk! Speciellt nu, eftersom jag har nationellt prov i matte imorgon! Jag får se till att dricka mycket te, så jag förhoppningsvis är lite piggare imorgon! ^^

Inatt hade jag ännu en mardröm...drömde att Faj bodde här i Katrineholm, och jag skulle cykla till honom. Men när jag plingade på var det ingen som öppnade, även om jag visste att det var någon hemma. Jag satte mig utanför dörren en stund, och sen kom Fajs kompis ut och sa till mig att det var bäst att jag gick...för Faj hade precis gift sig med en annan tjej! ;o Snacka om att jag blev ledsen! Ibland tycker jag inte om att drömma..

Kommentarer
Postat av: Evelina

åhhh lilla sandrajohannaprinsessangullepluttlångbenmotorcykel........(du kallade ju dej för det när

du va tre) stackars dej,du får dricka mycket c-vitamin....tror det går jättebra på matten....kraaam

2008-12-02 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0