Svar på syster ysters fråga :)



Okej, Eve undrade om min bild jag gör på bildlektionen. Hur representerar rosen och ormen mig?

Orm - Jag älskar ormar för det första! Tycker de är extremt vackra! ;D Ormen står även för förändring, eftersom den ömsar skinn. Och jag själv har gått igenom en stor förändring mentalt. Om man tänker på hur dåligt jag mådde för några månader sen..och tittar på mig nu! Jag säger själv att det är en stor förändring som jag är mycket stolt över!

Ros- Den rosen jag målat är vissen och skadad, men ändå är den vacker och skiner. Rosen ska representera mig själv genom mitt liv. Jag har gått igenom en hel del...min själ är sprucken, och kommer alltid vara det. Men ändå klarar jag mig bra...jag mår bra...Jag är den vissna rosen som trots alla sår, fortsätter skina och visa skönhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0