Tur på bussen



Kunde inte alls sova inatt, så jag låg vaken i sängen till typ fyra på natten. Detta ledde såklart till att jag försov mig ganska rejält på morgonen!
Sen när jag kom till bussen visade det sig att mitt busskort inte gällde längre, och jag hade inga lösa pengar på mig heller! Chauffören var snäll och lät mig åka med i alla fall, men han varnade mig om att kontrollanter var ute just idag. Men han sa att om han såg dem skulle han släppa av mig lite tidigare i alla fall. ^^ Som tur var så kom de aldrig...hade de kollat mig hade jag fått betala böter på typ 500 spänn! :o

Vi hade lunch typ precis när jag kom  till skolan, och Linn & Sebbe åt i hallen. Jag var inte speciellt hungrig, utan åt istället upp de pommes som Linn inte orkade. ^^ Efter det hade vi idrott, vilket är lite dumt egentligen...man kan ju inte anstränga sig då...får ju håll! :o

Kom nyss hem..vi åt korv med bröd..enkelt men gott! :) Snart när maten smält lite ska jag nog vara duktig och träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0