Liten orange hårboll



Igår fick mamma denna söta lilla julklapp från oss! ^^ Hon har inte fått något namn än...mamma är lite osäker, haha.
Jag fick en julklapp av henne igår också...1000 kronor! Äntligen har jag lite mer pengar! ;D<3
Idag hälsade vi på hos henne igen, och jag måste bara säga att jag verkligen älskar mamma! Hon kan vara lite virrig ibland, men hon är verkligen kärleksfull och härlig. Jag har lovat att komma förbi henne någon gång och färga hennes hår, och jag tänker hålla det löftet! ^^ Vill komma mamma lite närmre, nu när hon mår lite bättre. :)

Nyss kom Minnas pappa Erkki hit...och snart ska han, Murat och Janne kanske åka till Emma och Andreas för att basta. Vi tjejer får väl stanna hemma och ta hand om barnen, haha! Nej, men det blir nog ganska lugnt...kanske lite småstädande eftersom det är julafton imorgon..! Jag tycker inte det känns som det..kan nog bero på att det inte är någon snö ute längre. Känns mer som höst än vinter. Hoppas det börjar snöa inatt!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0