Arbete till högsta grad




Idag har jag varit mycket flitig! Och jag fick mycket god hjälp av byggarbetaren, Samuel! Tack!
Vi skruvade isär min gamla, fula garderob, vilket inte alltid var det lättaste. Men sen kom det jobbigaste arbetet...att bära ner alla delar till garaget! Det var dagens träning!
Jag möblerade om lite smått i mitt rum också...flyttade mitt skrivbord till där garderoben innan stått, och jag måste säga att resultatet blev mycket bättre än jag trott. Nu är det mycket större utrymme i mitt rum, vilket är speciellt bra när jag ska träna. ^^ <3

Evelina, Murat och Emir har ju kommit hit idag, hihi! Saknat dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0