Sant eller falskt?



Igår låg jag i vardagsrummet och kollade på Sagan om de två tornen, vilket jag måste säga är en jävligt bra film! Ingen film jag skulle kunna se hur många gånger som helst, men någon gång ibland. Jag tycker den är mycket bättre än ettan i alla fall, även om den också är ganska bra.
Jag brukar nästan aldrig ligga kvar ensam i vardagsrummet på natten, men kände mig inte alls trött, så jag låg kvar ensam och kollade på Hemsökta hus! :o Man vet ju inte hur mycket av det programmet som är sant, men det är ändå ganska kul och kusligt att kolla på. Jag har ett öppet sinne för sådant och jag tror inte att vi bara försvinner när vi dör, men jag kan tycka att det där programmet blir lite extremt ibland. När någon av dem blir besatta blir det lite mycket...
 Men om alla i det programmet fick göra ett lögndetektortest, och det visade sig att de talade sanning om att allt var äkta, då skulle jag nog kunna tro på det.
Det är nästan så att jag blir sugen på att besöka såna hemsökta platser (inte ensam såklart), för att verkligen få uppleva det. Man har ju ibland fått kalla kårar och känt närvaro, men känns inte som att man alltid kan lita på det.
Vad tänker ni om övernaturliga fenomen?

Idag har jag inte gjort så mycket...sov ganska länge, och tog en dusch så fort jag vaknade. Har spelat lite Wii, med Kalle som åskådare! ;)
Minna, Janne och Isabelle var i Norrköping för att köpa presenter till Samuel som snart fyller år. Samuel var hemma hos farmor och farfar, så jag slapp vara barnvakt! ;)

Nu ska jag kolla på tv, eller något annat tråkigt... puss <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du vet iallfall att jag tror ju på sånt, jag föddes ju "flummig"he he...kan i allfall säga att jag ser på det övernaturliga annorlunda än för 10 år sedan, ser hur pusselbitar inom det området faktist passar ihop i ett större perspektiv, och att det övernaturliga är nog egentlig naturligt bara att vi inte förstår sambandet mellan det osynliga och synliga...vetenskapen gör också stora framsteg inom området...ja vi får prata om det nångång, om du vill kan du fråga mig om det mesta inom området....jag kan mycket och lär mig nytt hela tiden och älskar ämnet... Kraam

2008-12-30 @ 00:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0