Äntligen lov



Uppdatering! Internet på min dator ville inte fungera igår av någon anledning...:o Men nu fungerar det, så det är bra!
Igår var sista dagen i skolan, skönt! På morgonen var mattelektion, men vi blev av Hanna, bjudna på kladdkaka, och så körde vi ordleken! Älskar att köra det!
Efter det hade vi idrott, och vi körde sjukamp! Mitt lag vann alla grenar, så klart! ;D Men jag kan ju säga er att det gav ordentlig träningsvärk! Jag har ont i hela kroppen nu!

Jag, Linn och Bosse var på möte med Louise...det gick väl sådär. Haha jag började gråta för att jag blev så arg på henne. Hon visste inte om jag skulle kunna få VG, om jag bara fick G eller mindre på provet. Varför?!
Usch, jag blev verkligen frustrerad...förstår mig inte på henne alls.

Vi hade myskväll igår! Vi åt hamburgare och pommes med tända ljus i vardagsrummet. <3 Det var jättegott, och jag hae varit sugen på hamburgare ganska länge!
Det tog som vanligt en stund för Samuel att äta upp, eftersom han mestadels sitter och pratar om allt och inget! Den pojken har fantasi, ska ni veta!

Imorse var jag påväg att gå upp tidigt.. tänkte inte på att det var lördag, och lov! Gud vad skönt det är med ledighet! Man blir så glad! ^^ Och imorgon kommer Eve hit, och då blir man ännu gladare! <3
Nyss färgade Minna håret blont på mig...först avfärgning så klart! Sitter nu och väntar på att håret ska torka, så jag får se hur det verkligen blir. Men tror det blir bra! ^^ Det blev riktigt blont i hårbottnen i alla fall :o

<3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag ber för dig....att det inte blir orange :-) he he

2008-12-20 @ 18:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0