Vad händer imorgon? :)



Prickig men pigg! Jag var barnvakt åt Samuel idag, och jag kan ju säga att han inte var speciellt lugn! Han sprang omkring med sitt plastsvärd och fäktades. Förstår inte vart han får sin energi ifrån ibland faktiskt...:o
Själv hade jag inte speciellt mycket energi idag...hade egentligen tänkt att städa rummet, men det blev inte av. Jag får försöka hinna att göra det imorgon istället. Vet inte riktigt vad mer som händer imorgon...det är ju nyår, men tror inte jag ska göra något speciellt. Janne snackade om att vi skulle ha speldag hela dagen, och sen på kvällen kommer farmor och farfar. ^^ Kommer nog bli mysigt...men har egentligen lust att festa med Faj eller Sakib..:/
Vad ska ni göra på nyår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0