Är det inte underbart ibland?

Har kommit in i den där perioden som alla vi kvinnor älskar...månadens bästa vecka! -.-' Så mitt humör går lite upp och ner hur som helst just nu...:/ Plus att jag får kramper i magen då och då! Haha i skolan var jag ibland tvungen att sitta och halvt hyperventilera! :P Och killar...ni har faktiskt tur! Ni skulle aldrig kunna hantera smärtan!

Saknar dig, Faj <3 Han var så jäkla smart...han hade skola idag, men ändå var han uppe till fem imorse! :s Men det är väl lätt att vända på dygnet när man går i skolan två dagar i veckan...men ändå! Jag vill ju snacka med honom...snackade förut idag...men just nu när jag har mens blir jag extra nojig och saknar honom extra mycket...eller...saknar ju alltid honom, men är känsligare just nu. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0