Blondin?

Nyss åt jag mat...kotlett med stekt potatis och sås! Nu ska jag vila magen lite, och sen blir det träna i ca. en och en halv timma! :) Äntligen! Har verkligen saknat träningen! <3

Senare ikväll blir det nog mest att kolla på tv, eller sitta vid datorn och kanske plugga lite. Imorgon har jag muntlig redovisning i svenskan, så jag måste öva lite till det. ^^

Jag funderar på att färga håret blont...bara för att slippa utväxten... Tror ni jag skulle passa i blont? Vet inte hur blont jag vill ha det, men...blont i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tror du skulle passa väldigt bra i blont, det har jag sagt förr...men du en varning det är jättesvårt att färga blont själv blir oftast orangeaktigt...så gå till en frisör och slå till nu, du skulle bli jättefin i det :-)

2008-11-26 @ 12:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0