Dålig dag

Trodde att det här skulle bli en bra dag, men fick nyss ett pms anfall så blev ett gräl med Janne. Och vi har gäster ikväll också...fan har ingen lust alls! Sitter hellre här hela kvällen...min dator är bättre sällskap än dem just nu. Kommer vara irriterad på de flesta hela kvällen...speciellt Janne och hans jävla snoffsiga syster. Gillar verkligen inte henne...hon går mig verkligen på nerverna..! "Åh, kolla på mig! Åh, lyssna på mig! Åh, har jag inte de finaste barnen i världen?!" Sorry, det har du inte...vad du har är ett par framtida fjortisar!

Har Kalle här nu i alla fall...det är bra..han lugnar ner mig. <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0