Drömmar



Godmorgon!
I natt hade jag en skum och lite obehaglig dröm...:s Jag drömde att Johanna (Min svågers dotter) hade fått någon slags rabies sjukdom. Hon blev helt aggressiv ibland..typ varannan minut. Så varje gång vi märkte att hon blev sådär så var vi tvungna att lägga ner henne i en kista och stänga in henne där. Så var vi tvungna att allihopa sätta oss på locket så hon inte kunde ta sig ut.
Men så en dag jobbade alla, och jag var i skolan...så vi hade varit tvungna att sätta en stor kedja runt kistan...men när jag kom hem såg jag att hon var påväg att komma ut i alla fall. Så jag gjorde ju allt för att stänga in henne där.. Eftersom jag var ensam lyckades hon komma ut i alla fall, och jag kunde inte göra något annat än att hålla mig undan och vänta tills hon blev normal.
Sen vaknade jag! Skumt!

Jag gillar att kolla i drömböcker...vet inte om jag tror på allt de säger, men vissa saker har faktiskt varit sanna!
Men man kan ju även kolla bara för att det är kul...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0