Dyrt med tåg!

Jag spelade djungelbuzz med hela familjen nyss, och gissa vem som vann! Jag så klart! ^^
Pratade nyss i telefon med Faj, och det verkar vara lite strul med hur vi ska träffas...jag vet inte om jag kommer ha råd att åka ner till Skåne med tanke på att jag måste köpa en massa julklappar och så...hoppas! I så fall skulle jag fråga Evelina och Murat om jag kunde få åka hem till dem, även om de är här över jul, så jag kan vara där ensam med Faj. Han har inte heller pengar, men han skulle fråga sin mamma om han kunde låna lite. Vi måste ju träffas! Det är så jäkla dyrt med tågbiljetter...fan en enkelresa från Katrineholm till Helsingborg kostar typ 700 spänn minst! DET är dyrt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0