Evelina <3

Söndag...hittills har det inte hänt så mycket, och tror att det fortsätter så resten av dagen. Jag pluggade lite svenska förut, och sen ringde min kära syster Evelina mig! Det är alltid trevligt att prata med henne! Tydligen hade hon och Murat funderat på att komma hit över julen, och Minna tyckte även att det lät som en bra idé!
Jag längtar efter julen...det är så mysigt! Och så får man ju julklappar också! Men jag måste säga att jag inte tycker om att öppna dem när alla sitter och tittar på. Jag måste börja handla lite julklappar åt alla andra nu också...stress! Jag vet inte ens vad folket vill ha!

Ikväll blir det träning i en timma...sen tror jag det blir att slappa framför tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0