Fan...

Det är så jobbigt...mamma ringde hit nyss och ville låna pengar av Minna, men Minna hade inga pengar att låna ut. Mamma blev ju så klart spydig och deprimerad...fan, jag önskar att jag kunde hjälpa henne. Jag vet att hon svek oss...men jag vet att hon ångrar det. Jag borde vara arg på henne för allt hon gjort...men jag kan inte. Jag tycker bara synd om henne...med tanke på vad som hände henne när hon var liten, så kan jag inte skylla allt på henne!
Hon har så mycket problem nu...så mycket att jag blir rädd. Man vet aldrig med henne...man vet aldrig vad hon kan göra. Hon har tagit droger största delen av sitt liv, och jag blir rädd att det nu ska bli för mycket. Jag träffar inte henne ofta..sällan jag pratar med henne, men jag vill inte att hon ska försvinna. Om hon ändå bara kunde ta den hjälp hon blivit erbjuden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0