Godkänt!



Idag när jag kom hem såg det ut såhär på vår tomt! De har sågat ner våra björkar...känns lite tomt nu! Fast en fördel med det är att i sommar kommer man kunna sola bättre!

Idag hade vi nationella i engelska! Det gick faktiskt bra måste jag erkänna...det kändes bra i alla fall! Jag skrev ungefär två sidor, så det var lagom! Förhoppningsvis ger det resultatet mig Mvg i engelska A! ^^
Sen hade vi historia...vi gick en och en och pratade med Emma om provet vi hade förra veckan. Jag låg på Ig nivå, men eftersom jag nu kunde svara på en fråga på provet som jag inte skrivit något på, så fick jag G i alla fall! Godkänt är jag nöjd med! Nu har hon även hört från mig att jag inte kan arbeta på hennes sätt...hon tog det bra och sa att det skulle bli förändringar nästa gång! Hoppas att hon håller vad hon lovat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0