Godmorgon!

Igår kväll satt jag och kollade på "Insomnia" med Minna och Janne. Den var ganska bra, men ändå somnade jag tidigt! Janne hade tydligen suttit och pratat med mig, men så märkte han sen att jag satt och sov, haha!
Just nu bränner jag lite skivor, och sen måste jag städa mitt rum lite. Mattan blir så dammig fort! Speciellt när två katter jämt ligger och rullar på den. ^^
Sen ska jag kanske kolla igenom matte lite, eftersom jag har nationellt prov på onsdag.

Vi måste träffas snart Mixy! ^^ Och då ska vi parta, haha! Skulle va kul att träffa Sakib också...^^ Så synd att ingen av er bor här i Katrineholm...:/ Ni två är bäst! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0