Hjälp?

Idag var jag hemma från skolan igen...kände mig riktigt seg! Känner mig en aning piggare nu, så jag ska nog till skolan imorgon!

Jag läste om att det är många som lider av deperession utan att veta om det. Några tecken kan vara att man sover för mycket, eller för lite. Och sen att man inte har någon lust att göra saker...man bara vill sitta inne...Så om ni känner igen er, försök att söka hjälp så du kan må bättre! :)

Jag tror att Faj kan lida av någon depression...med tanke på att han inte haft så lätt. Jag tänker inte nämna vad han gått igenom...men vad kan jag göra för att hjälpa till? Jag vill ju inte säga till honom att han bör prata med någon...han kan ta illa upp. Det jag kan göra är att visa honom att jag finns här för honom...men vad mer? Någon som vet något jag kan göra? Vill inte att han ska må dåligt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0