Influensa i magen

Godkväll!
Idag har jag inte mått speciellt bra...:( Har blivit jättetjock i halsen och min mage värker! Jag tror att jag har fått en influensa i magen...tydligen många som har det nu. Imorse när jag skulle gå ner för trappen var det som om jag har sprungit ett maraton! Jag blev jätteyr och såg en massa prickar överallt! Trodde verkligen jag skulle svimma!
Sen när jag skulle tvätta hände samma sak igen..fast nu fick jag även riktigt svårt att andas...usch!! Hoppas det går över snart!

Jag har så klart inte gjort speciellt mycket idag...läste precis lite i boken...snart ska vi äta, och tydligen blir det mysmiddag igen! :) Kanske det gör mig på lite bättre humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0