Juleetiiid!



Snart är det jul...så mysigt!! Jag längtar verkligen! Vi kommer fira den hemma hos oss...24 personer! Haha men ju fler desto bättre! :) Extra mysigt att Evelina och co. kommer hit! Saknar dem verkligen...i alla fall Eve! Min älskade syster yster! Fick ett sms av henne i tisdags...ett riktigt gulligt! Hon skrev att jag var världens bästa lillasyster...och...jag kan ju inte säga att hon har fel om det! ;) Hah nej då! :) Men hon är min bästa storasyster! Älskar alla mina systrar...men Eve är bäst!

Hihi vi ska köpa en kattunge till mamma i julklapp...hon kommer bli så glad!! Så slipper hon vara ensam också...tycker synd om henne. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0