Mvg Barn!



Idag när jag kom hem från skolan var det fullt ös i vardagsrummet! Janne spelade Guitarr Hero på nästan högsta volym! Trots volymen lyckades jag somna i soffan, fyfan vad trött jag var!
Efter en stund kom Minna hem med en stor Marabou Amigo till mig, och gissa varför?! Jag fick ju Mvg på matteprovet!! ;D Hade 19 av 20 poäng!! Snacka om att jag blev överaskad och glad!! Tack, Minna! <3

Nyss åt vi mat, bakad potatis, underbart!! Det var riktigt mysigt...tända ljus och allt! Dock förstörde Samuel stämningen lite genom att skrika och försöka få uppmärksamhet...men vad ska man göra? :P
Nu sitter jag här i sängen och har en liten lugn stund för mig själv...Hobbe ligger på min matta och sover, gullunge! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0