Orkar inte med dig..

Jag förstår mig inte på min lärare ibland...hon förväntar sig att vi ska plugga på lovet och lära oss typ allt om medeltiden?! Nej tack! Nu är det bara tre dagar kvar till lovet...jag har försökt öva lite, men kan fortfarande inte speciellt mycket. Ingen i klassen vet ens vad vi ska kunna! Allt hon har sagt är att läsa allt i boken och kolla våra anteckningar...inte speciellt mycket anteckningar vad jag kan se... och en jävla massa text i boken! Faktatexter om saker som vi aldrig ens gtt igenom!
Asso jag orkar inte...jag orkar verkligen inte plugga...i alla fall inte idag...slutade vid fyra...vill bara ta det lugnt nu ett tag...

Jag vill inte ha kvar Emma...hon är för mycket... Hon kan inte undervisa! Om du tänker undervisa oss..gör det på rätt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0