Plugg



Jag sov ovanligt bra i natt! Vaknade mitt i natten och var säker på att jag säkert snart skulle behöva gå upp..kändes som jag hade sovit i flera timmar...men hon var bara två! ^^ Snacka om skön känsla!
På morgonen hade vi matte...jag räknade lite på ett gammalt nationellt test från 2002, eftersom vi har nationella i matte nästa vecka! Shit, shit...känner mig inte självsäker just nu! Får hoppas på det bästa! ^^
Så hade vi idrott idag också...jag hade glömt kläder, men var med i alla fall...det var inget ansträngande. Jag och Linn spelade lite kubb! Hon vann...men det var endast tur! ;D
Japp...så hade vi ju också historia...yeey... vi sa till Emma att vi inte kunde läsa det där häftet..hur reagerade hon tror ni? Jo, självklart tittade hon på oss alla som om vi vore stora idioter... ppftt...

Jag spelade guitarr hero när jag kom hem! Kunde inte låta bli! ^^ Har snart klarat 100% på alla låtar på easy...^^ Yeey mee!
Nyss pluggade jag lite...tråkigt..och ja jag vet vad ni tänker..."Pluggar hon på en fredag?!" Men det är faktiskt bara på helgen som jag har mest tid och ork att plugga, så...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0