Pullagurla??!!



Idag har jag varit duktig och pluggat kulturhistoria. Jag ska skriva minst två sidor om konstnären Caravaggio, och hittills har det bara gått bra! Jag började med det för någon timma sedan, och har redan skrivit en och en halv sida. Nästa vecka ska jag kolla i skolans bibliotek efter lite mer fakta.

Igår firade vi farmor som fyllde 66 år! Grattis! Hon bjöd på lite smörgåstårta, men jag åt inte speciellt mycket av den, eftersom det var en massa kaviar på. Blä! Men det var mysigt i alla fall!
När jag kom hem gjorde jag i ordning lite mackor, eftersom jag inte ätit någon smörgåstårta. Satte en smörklick på Kalles nos också, som ni kan se på bilden, hihi! ^^ Sen satte jag mig framför tvn och kollade på Efterlyst, där de nämnde ett av de mest skumma namn jag hört! Pullagurla! Det var en mördare från Indien som hette så, och eftersom det handlade om mord försökte man tänka sig det allvarliga, men det där namnet...Minna och jag kunde inte sluta skratta! ;D

Efter det kollade vi på True Blood! Jag blev nästan kär i vampyren, Bill, när de satt i bilen och polisen kom! Det låter skumt, jag vet...men det är något sexigt med de där huggtänderna och hans onda blick! Jag blev nästan förtrollad!
<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0