Skulle ni?

Japp, jag blir hemma imorgon...hade 38 graders feber och enligt Janne har jag halsfluss. Vi ska ringa till läkarn imorgon så jag kan få penicillin...usch!

Jag kollade på Sanningens ögonblick nyss...Linda klarade sig inte! Jag tror inte att jag heller skulle det...ens själva testet...jag skulle bli jättenervös redan innan frågorna så min puls skulle ju vara jättehög! Men visst...fick man chansen att vinna så mycket pengar...jag skulle nog kanske kunna tänka mig att vara med...man vet aldrig! ;) Skulle ni? Ifs brukar det ju vara väldigt personliga frågor ibland...frågor som kan förstöra förhållanden och skit...njaaa...svår fråga egentligen om man skulle våga vara med..


Snart ska jag nog sova...eller läsa för det första! ;D Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0