Skum lärare!

Usch, idag hade vi beeptest på idrotten! Haha jag blir alltid så stressad! Klarade inte speciellt mycket...fick ont vid nyckelbenet av någon anleding. Jag brukar få ont där när jag springer ibland. Aja, jag slog mitt förra resultat i alla fall! ^^ Hihi just det...vår lärare hade med sin son idag! Åh, han var så söt! Han sprang också lite, och försökte hinna först hela tiden! ^^

Vi hade även prov i Historia idag..och det första vår lärare sa var att vi inte fick lyssna på musik!! :o Jag har hört att man får lyssna på musik...vissa, bland annat jag, kan inte koncentrera sig speciellt bra annars! -.-' Sen lurade hon mig också...hon sa till mig innan lektionen att det mest var sånt som vi hade gått igenom på lektionerna...okej? Jag klarade typ 5 av 15 frågor! Det var en massa grejer som jag aldrig ens hade hört talas om..:s Hon är verkligen skum...jag vill inte ha henne som lärare längre...!

Har precis kollat igenom bedömningarna som vår mentor skickat hem. Jag ska på utvecklingssamtal på tisdag...jag borde inte vara nervös, för det verkade gå bra för mig!

Idag fyller Jannes syster Anette år, så hon ska bli firad! Får se om jag orkar följa med...hon ska ju bjuda på smörgåstårta, haha så det är en lockelse! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0