Torsdag

Jag klippte mitt hår idag! Själv! :) Haha toppade bara och formade till luggen..och det blev bra! Så skönt nu när man inte har så slitet hår.. ^^
Tror jag måste färga håret snart igen...ska se om det kanske blir någon ljusare färg...börjar bli lite trött på utväxten! Önskar att jag inte var blond...

Usch, vad jag hatar att vara förkyld! Så jobbigt när man ska sova...det spelar ingen roll om man tar nässpray, för när man vaknar upp mitt i natten är man helt täppt igen i alla fall! Jag kan ju lätt säga att jag tar för mycket spray..!! Kanske inte speciellt bra, jag vet...men det är så skönt när nästäppan försvinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0