Öppet hus

Usch, jag måste säga att jag är äckligt trött idag! Kunde inte sova inatt på grund av en viss fluga som surrade halva natten! Sen har det även varit en lång dag i skolan... vi hade vår favoritlärare, Emma! Yeey...
Jag somnade en stund i sängen direkt när jag kom hem, och det var underbart! Extra mysigt också eftersom Kalle låg där!
Ikväll är det Öppet hus på Duveholm, så en massa elever kommer vara där och presentera sin linje för niorna. Man behöver inte vara där, så jag stannar hellre hemma! Någon träning blir det nog inte heller idag..har ingen energi alls! Jag får se till att köra extra hårt imorgon istället! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0