Smått kul sådär :)

Lite småkul

Vad våra hundar kan lära oss...

*Om du stirrar tillräckligt länge på någon så ger de dig lite av sin mat.
*När det gäller sex...lyckas du inte på första försöket brukar det hjälpa att gnälla och gny.
*Var rak mot dina medmänniskor. Visa vad du känner för dem genom att pinka på deras skor.
*Var medveten om när det är dags att hålla tand för tunga, och när det är dags att låta tungan fladdra.
*Lämna alltid lite utrymme i planeringen för en eller annan tupplur!
*Var alltid lite misstänksam när du möter nya människor, morra och visa tänderna först så de får respekt för dig.
*Regnar det på dig så skaka bara av dig genom att ruska hastigt på kroppen. Vänta gärna tills du kommer inomhus så blir du fortare torr.
*Ta alltid en snabb grensniff, det är perfekt för att skapa nya kontakter.
*När du har gjort något fel, erkänn alltid efter att de har släpat ut dig under sängen.
*Om den inte är vår, kladdig och med tungan inblandad är det inte en riktig kyss.

Urusla raggningsrepliker...


*Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan.
*Är det varmt här inne eller är det bara du?
*Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
*Ursäkta mig, får jag flirta med dig?
*Har du en pojkvän? "Nej" Vill du ha en? (Om ja: Vill du ha en till?)
*Har du en karta? Jag är så vilsen i dina ögon..
*Ursäkta, jag tror jag tappade något...min haka!!
*Hej, jag har köpt en ny klockradio, skulle du vilja följa med hem och titta på den?
*Hej, jag är otroligt rik!
*Du är så het att du får djävulen att svettas!
*Är det jag som är full, eller är du verkligen såhär snygg?
*Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller ska jag gå förbi en gång till?
*Ursäkta, kan jag får förföra dig?

Blondinskämt..

Vad är det första en blondin säger när hon vaknar?
- Vem är du?

Vad är blondinens parningsrop?
- Jag är sååå full!!

Vad sa blondinen som låg i badkaret?
- Om du drar ut fingret, sjunker jag då?

Vad säger en blondin efter multipla orgasmer?
- Bra jobbat, grabbar!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0