Bodaborg!

Oh, jag hade störtkul igår! ;D Men lagen blev inte som vi hade bestämt först...det blev istället jag, Minna och Emma mot Janne, Andreas, Anton och Isabelle! Och gissa vilka som vann...sistah power!! Vi klarade av 9 rum, medan de andra bara klarade av 4 (med vår hjälp!)
Det var halloween tema där, så ja...vi blev skrämda ett antal gånger! Bland annat så var man tvungen att gå in i ett mörkt rum...man skulle hitta några siffor i mörkret. Haha så stod det två person som var utklädda där i mörkret! Fyfan vad jag blev rädd när de blinkade med en liten lampa! Så sa MInna och Emma åt mig att gå emot dem och försöka hitta några siffror...haha så jag gick emot dem, men så var det helt plötsligt bara en vägg där! xD Värsta scary! Men efter en stund kände jag att man kunde gå in som i ett annat litet rum där...haha vad ballt det var! ;D

En annan bana var som en rymdfarkost...man gick in i första rummet, och så fort dörren stängdes gick ett larm igång! Haha det var meningen att man skulle stänga av larmet på ett speciellt sätt, men jag fick ju panik och bara skrek "Stäng av larmet!!!" Haha så Minna fick panik på grund av mig, och bara tröck på en knapp! Så det blev rött och vi var tvungna att göra om den...:P Vi gjorde om den där banan ett antal gånger...men sen kom det en som jobbade där och gav oss lite ledtrådar, som tur var!^^

Åh, vi fick jättegod mat...tacobuffé! Och till efterrätt fick vi glass...chokladpudding och grädde! Eftersom det var gratis tog man chansen! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0