Bästa helgmaten? Chipslåda!



Jag är ju en person som ÄLSKAR att planera! Jag brukar sitta och planera vad jag ska och behöver göra under dagen...så jag var ju därför bara tvungen att skaffa en whiteboard! ^^
Till vänster skriver jag läxor, i mitten en liten kom ihåg lista, och till höger vad jag ska göra under dagen! Låter det inte perfekt för mig?! ;D Hihi, så är det så skönt att skriva på en whiteboard tavla också...^^

Annars har jag inte gjort så speciellt mycket idag...min syster Emma och hennes (och Minnas) pappa, Erkki, kom upp och checkade in mitt rum. Sen har jag jobbat lite matte, är dock inte helt klar...men ska jobba vidare med det imorgon. :)

Snart ska vi käka mat..det blir chipsgratäng! :D För er som inte vet vad det är, så är det...jaa..som en gratäng med lite kött (man kan ha kyckling), och sen är det ett täcke med chips över! Perfekt lördagsmat enligt mig!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0