Batman is back! ;)



Lilla gullungen har fått en batman dräkt, och den passar ju perfekt! ;) Sötaste! ^^ <3

Var hos min "kontaktperson" på socialen idag och snackade lite...eftersom jag inte bor me mina föräldrar så gör man en koll minst en gång i halvåret. Fick svara på en massa frågor om fritiden, skolan, känslor och lite annat. Faktiskt tycker jag det är ganska kul med sånt! :) Speciellt när man behöver tänka till...ibland kommer man med svar som man aldrig trodde man skulle säga. ^^ Hon kommer hit hem imorgon så hon även kan snacka lite med Minna och Janne. Hon är faktiskt bra...men jag måste säga att jag saknar min förra kontaktperson Aulikki...hon var härlig! Hon tog med mig till en resturang en gång och bjöd på mat haha! :) Det är nice!

Kom hem förut och jobbade lite matte, men började känna av min pms, så kunde inte jobba speciellt länge. Haha jag fick ett raseriutbrott när det inte gick bra, så jag kastade pennan i väggen och hade lust att slita sönder hela boken! xD Tror det har lugnat ner sig lite nu i alla fall...^^

Snart ska jag träna! ^^ Blev ingen promenad idag...är så jävla kallt! Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0