Bildörren stod öppen!

Nu sitter jag i sängen själv och myser..^^ Skulle vara underbart om Faj var här med mig nu..saknar honom <3
Min systerdotter, Isabelle, har tre kompisar som sover över här i natt, och haha jag skrämde dem lite förut. De ville köra anden i glaset, så vi gjorde det uppe på mitt rum! Jag bor på vinden, så de tyckte det var extra läskigt! Hihi! Hoppas de kan sova nu bara..!

Förut när jag skulle gå ut på en promenad så såg jag att grannens bildörr stod öppen! :O Jag trodde de hade haft inbrott eller något! Gick så klart till dem och sa till dem om det, och de var lika förvånade som jag! Det var väl deras minsta som hade glömt stänga dörren när de hade kommit hem tidigare idag. Tänk om den hade stått öppen hela natten liksom...!

På stan var det inte speciellt fullt...men jag var ute ganska tidigt, så antar att det är fullt nu. Äkta Katrineholm! På vardagarna är det tomt efter tre på dagen..på fredagar är det inte fullt ute förrän runt tio minst, och på lördagarna är det tomt igen! xD
Är ganska festsugen själv..det var ett tag sen jag festade! Men det är även riktigt skönt att bara ta det lugnt på helgerna! :)
När jag kom hem hade Minna och Janne precis satt på en film, Iron Man, så jag kollade på den med dem...den var väl okej, men inte riktigt min typ av favoritfilm, hehe!

Ska väl sova snart...är jätte trött, och det är ingen inloggad på msn så har ingen att snacka med haha! Mobbat!
Godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0