Hemska natt

Nu har jag blivit jättesjuk! :( Näsan bara rinner och jag kan knappt svälja...natten var hemsk! Det är ju så att man ska ligga och vila, och ta det lugnt när man är sjuk...men när man är såhär förkyld finns det nästan inget värre än att försöka sova om nätterna! Bara för att man lägger sig ner blir man helt täppt...huvudet börjar snurra och allt man kan tänka på är att man vill bli frisk!
Jag försökte gå till skolan idag..klarade av första lektionen, men var sedan tvungen att åka hem igen. DET är en positiv sak med att vara sjuk! Man har en anledning till att vara hemma från skolan några dagar! :D
På tal om att vara hemma från skolan...snart är det ju lov! Så skönt det ska bli...får se till att hålla mig frisk då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0