Ingen slår svampbob fyrkant!

Idag var det asjobbigt i skolan...var jättetrött p.g.a. en viss Samuel som börjat skrika mitt i natten! Han hade kissat i sängen...bara för att han vägrar kissa innan han går och lägger sig! -.-' Men, men..hoppas han lär sig snart i alla fall! Han är ju fortfarande liten. :)

Vi hade samhälle idag, och jag måste erkänna att jag tycker det var ganska intressant!! Vi pratade om regeringen och bland annat hur ett förslag blir till ett beslut. Hade ju redan gått igenom det där på högstadiet, så kunde redan en hel del..men alltid bra med repetition märkte jag! (A)

När jag kom hem satte jag mig framför tvn och bara slappade...kollade på Svampbob fyrkant med Samuel! Haha han är så jävla grym! Svampbob fyrkant är en av de ballaste jag vet! ;D
Lagade mat när Minna skjutsade Isabelle till simningen..blev enkel mat...korv med mackisar. Gott! En stund efter maten blev det träning! Gick en härlig rask promenad i mörkret i en timma, och avslutade med styrka på rummet. Har precis duschat..och nu sitter jag här! ^^ Funderar på att gå ner och slappa framför tvn en stund med farmor och farfar. De är barnvakt åt Samuel, eftersom Minna är på någon föreläsning.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0