Makeup



Smink är kul! ^^ Eller vad säger ni tjejer?

Jag ska vara hemma imorgon med, för säkerhets skull...sen är det ju skönt att vara hemma ibland! ;) Men jag ska inte bara lata mig, utan ska försöka jobba lite matte också! Jag ligger lite efter där, så måste jobba ikapp så min lärare inte blir besviken på mig. ^^
Får se vad som händer i helgen...måste städa i rummet, jag har inte haft någon ork att göra det med den här förkyldningen. :/ Ååh, jag måste även förbereda mig för muntlig föreläsning på svenskan! :D Det är ingen panik med den uppgiften, men jag älskar svenska så...det är bara ren underhållning! :D Jag ska inte svika dig, Bosse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0