Mörkt är mysigt

Idag hade vi bara två lektioner i skolan, så vi slutade tidigt! Det bästa är att det var historian som var inställd!!
När jag kom hem satte jag mig vid tvn, men det var inget speciellt bra...:/ Somnade i soffan efter ett tag, men vaknade till och insåg att jag nog skulle ramla ner från soffan om jag fortsatte sova där haha, så jag gick upp och la mig i sängen istället. Mys! Sen kom Kalle och la sig bredvid mig...min baby! Han ligger fortfarande och sover här. <3

Ikväll när det blir mörkare ute hade jag tänkt att gå ut på en promenad! ^^ Jag tycker det är riktigt mysigt att gå ute i mörker...även om det kan ha sina risker! Men det handlar om att gå på rätt ställen. Jag gillar inte att gå igenom sjukhusparken...fan vem som helst kan gömma sig där i mörkret! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0