Se det från den positiva sidan :)

Ah, vad mätt jag är nu! Vi åt köttbullar med mackisar, och jag känner nu att jag nog åt lite för mycket..! Aja, imorgon blir det hårdträning blandat med lite städning, så det gör inget! ;)

Hoppas det blir lika fint väder imorgon som det var idag..värsta soligt och skönt! Blåste lite mycket dock...men, men...det är ju inte sommar längre tyvärr..^^ Får väl försöka se det positiva med hösten också...det blir så fina färger överallt! ;D Det är det bästa med hösten..att se när alla färgglada löv faller! ^^ <3

Jag vill dansa!





Kommentarer
Postat av: Anonym

allvar men vi är ngra som dansar, du kan ju joina oss nån gång (: vet hur de känns när man vill dansa o ingen annan är på ;b

2008-10-19 @ 22:09:41
URL: http://jeeenniiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Dagar tills jag blir 18 år!
RSS 2.0